Intrebari frecvente




Retur & Schimb
Pentru achizițiile onlineCum puteți efectua un retur?
Prin retur puteți schimba produsul cu un alt produs, sau puteți primi contravaloarea lui.
Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:
1. Completați formularul de Retur a-l partenerului aferent
2. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului.
3. În colet adăugați produsul, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii, etc.).
4.Trimiteti solicitarea de retur la adresa de contact al partenerului iar ei va vor trimite curierul la adresa indicata, pentru preluarea coletului.
Care sunt condițiile în care puteți efectua returul?
Pentru achizițiile efectuate online, de regula, clienții beneficiază de o perioada de 14 zile pentru retur.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.
Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, cutia mica de bijuterii, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii, etc.). Totusi, confirmati in prealabil cu vanzatorul toate aceste detalii.
Produsele eronat livrate vor fi înlocuite cu produsele comandate sau produse similare, dacă produsele comandate nu mai fac parte din oferta partenerilor. În cazul în care ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să comunicați partenerilor acest lucru în cel mai scurt timp și să returnați produsul, conform pașilor de retur.
Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse mai scumpe – caz în care veți plăti diferența de preț, sau produse cu o valoare mai mică – caz în care veți primi diferența în contul specificat în Formularul de Retur.
Care sunt costurile aferente returului?
Ce produse nu pot fi returnate?
Plata
Contravaloarea produselor comandateCum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?